onsdag 3 juli 2013

Bildbomb :)

Jag och tysken David pa min 18-arsdag, innan jag blev avrakad haret. Enligt argentinsk tradition blir med pa  18arsdagen avrakad haret, slagen och nerkastad med agg :)




nerkastad i poolen


i Bolivia, detta ar kokablad(nej det ar inte drogklassat)


matedrickandes i Tarija, Bolivia



Hela tjocka slakten, pa min "pappas" sida

jag som snaggad. Harry Potter pa spanska

Ana Lucia, Virginia, jag och Eliseo i vart matrum

kusiner i vart TV rum. 


Jag och Benedikt softar i poolen

Pa kvinnodagen den 8 mars fick jag halla tal infor hela skolan!!!
Tradgarden





Pa AFS valkomstfest

Milansea, panerad kott/kyckling som ats som kottbullar!

Jag vid la parilla, denna gangen blev det Pakú, en flodfisk (sager man sa?)



Jag och Rodolfo



100 gram kostar 25 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar