torsdag 13 december 2012

Laddar upp



Sitter just nu och laddar upp lite infor min resa som borjar om cirka 30 timmar! Min van August fran Sverige kommer hit och ska spendera en dag har, och darefter bar det av, ar supertaggad just nu!

Denna veckan har jag bland annat graduerat i taekwondon, sa nu ar jag halvgul vilket innebar att jag far gora lite mer avancerade grejer etc. Har aven halsat pa en kompis och badat i hans pool, spelat fotboll i en park, haft sushikvall med de andra utbytesstudenterna, bakat pepparkakor och forsokt jobba upp julestmningen som jag tycker ar ganska dalig har, sovit javligt bra, degat framfor filmer i min mammas sang vilket ma vara en av de mest njutbara stunderna har, nar det ar varmt ute och man ligger i ett morkt rum, ventilatorn ar pa och man kan valja utifran ett antal filmer som finns redan pa min mammas HD TV. Da mar man allt bra :)

Photo: Sushi Night!
Riktigt god sushi, konstigt hur sushin kan vara sa god nar man ar hundratals mil fran havet
Imorgon ska jag visa August runt lite, och vi ska bland annat ga trekking i bergen vilket jag anser ar en av hojdpunkterna har. Darefter pa kvallen blir det AFS tillstallning och sedan pa lordag morgon aker vi!!

Ni kommer alltsa inte hora sa mycket av mig pa en ett tag, men sedan innan jul kommer det ett inlagg fullspackat med bilder!


Karlek / Emil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar